مرکز ضد تروریسم ایران

centeral Terrorism unit of iran

مرکز ضد تروریسم ایران

centeral Terrorism unit of iran

در این وبلاگ سعی داریم به مسائل بسیار مهم روز دنیا از جمله مسائل تروریستی،امنیتی،سیاسی،فراماسونری،شیطان پرستی بپردازیم.از مطالعه مقالات ما ضرر نخواهید کرد.

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

پروژه غفلت (پورنوگرافی)

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ

رسانه به عنوان ابزار انتقال مفاهیم و اطلاعات نقش اساسی در تغییر فرهنگ و سبک زندگی ایفا کرده و حتی در دکترین نظامی برخی کشورها جایگاه اساسی دارد بطوری که حتی یک رسته خاص نظامی برای عملیات روانی در ارتش های جهان تاسیس گردیده است.بر همگان واضح و مبرهن است که پشت پرده هر محتوای رسانه ای تفکری زمام امور را در دست داشته ،ساختمان محتوایی را مهندسی و به جریان کلی محتوا سمت و سو میدهد،اما این جریان تفکری چیست و چگونه بر مخاطب تاثیر گذاری می کند؟آیا مناسب با فرهنگ جامعه هدف است یا به دنبال تخریب آن؟دنبال آزادی انسان است یا در لوای آزادی یواشکی به دنبال اسارت ذهن و جسم است؟و در نهایت به دنبال بیداری انسان هستند یا غفلت او از جنبه های تعالی ؟

زندگی انسان با دریافت و انتقال مفاهیم در آمیخته است، بطوری که بدون هیچ تفکری دست به انجام کاری نمی زند بلکه ابتدا یک موضوع را ادراک می کند و سپس براساس آن کار و فعالیت خود را آغاز می کند؛ بر همین اساس اگر تفکر او اشتباه باشد بر مبنای همان تفکر اشتباه عمل کرده و مرتکب خطا می شود و بالعکس. در نتیجه انسان در تفکرات خود نیازمند به شاخص است که فعالیت های فکری خود را بوسیله عقل با ضوابط شاخص تراز کند .

پیدا کردن شاخص صحیح است که سعادت و کمال بشر را تضمین می کند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست که کسی می تواند شاخص صحیح را مطرح کند که بر تمام امور انسان، چه ناظر به آینده چه ناظر به حال احاطه داشته باشد و برنامه مدون خود را برای رسیدن به تفکر سالم با توجه به ابعاد جسمی و روحی و در نهایت سعادت انسان ارائه کند.بر اساس این مبانی هر انسان عاقلی می داند که فقط خداوند است که چنین قدرتی را دارد و او هم چنین برنامه ای را تحت عنوان دین برای تراز انسان از طریق انبیاء علیهم السلام افاضه داشته است.

باتوجه به مقدمات مذکور تفکرات و اعمالی که انسان را از شاخص صحیح دور کنند باعث حیرانی ، گمراهی و اسارت او خواهند بود و ما در حوزه رسانه پروژه هایی که برای این امر تدوین شده اند را به تفضیل مطرح میکنیم.

پروژه غفلت

غفلت جزو مهمترین عواملی است که انسان را از شاخص های صحیح دور می کند و در تعابیر بزرگان دین به عنوان چرک جان مطزح گردیده است. اگر سربازهای قلعه جان انسان از دشمنان غفلت کنند بساط حمله دشمن و اسارت را فراهم خواهند کرد و بدین صورت است که هر آفت خارجی که دامنگیر انسان می شود حاصل دست خائن غفلت است.

یکی از مهمترین عوامل غفلت خاطرات ناخوانده است1.ابتدا با یک سلسله گفتن ،شنیدن و خواندن و دیدن تصاویر به تدریج خاطرات در ذهن ترسیم می شود و هنگامی که متراکم و فراوان شد زمینه شوق فراهم میکند و در نتیجه ملکه نفسانی می شود.از این رو، انسان طبیعی دائما به فکر مسائل لذت بخش مادی است.در مجموعه ضمیرناخودآگاه کجاست؟گفته شد  که تمام صورت هایی که از طریق حواس پنجگانه ادراک شده، به تخیل منتقل و در آنجا نگهداری می شوندو توسط قوه متخیله ترکیب و ساخته شده مداوم در ذهن انسان بازخوانی می گردند.

بنابراین پروژه های رسانه ای ضد بشریت بر مبنای مهندسی غفلت عمل می کنند تا خاستگاه اعمال را تحت تاثیر قرار داده،ذهن و اراده اش را کنترل کنند!پس از آن اسیر و برده ای دارند که خیال می کند آزاد است و بی جیره مواجب حتی برای آنها هزینه هم می کند! از تعبیر "خطوات" در آیه « لاتتبعوا خطوات الشیطان...2» این نکته اساسی را درمی یابیم که این پروژه ها پله پله و گام به گام هستند به همین دلیل به راحتی قابل احساس نیستند و از آن به جنگ نرم تعبیر میشود.سازوکار موضوعات پروژه های کنترل ذهن و اراده حول محور این آیه از قرآن کریم سیر میکند«زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ».بنابراین در اولین تحلیل به اولین گزینه یعنی «حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء» می رسیم که از آن به پورنوگرافی تعبیر میکنیم.

پورنوگرافی

این پروژه برای مباح کردن اعمال جنسی و فحشا در جامعه است.همانطور که گفته شد، این پروژه ها گام به گام با مدیریتی راهبردی اهداف کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت دارند که در نهایت به زنده به گور کردن عفاف و حیاء می انجامد.همانطور که در قسمت های پیش و در مجموعه مقالات ضمیر ناخودآگاه مطرح کردیم شهوات در حوزه انگیزه براساس تخیلات در حوزه اندشیه عمل می کنند.پس کسی که آلوده به پروژه پورنوگرافی شد تصاویر در تخیل او ذخیره شده و در مواقع مختلف خواب و بیداری بازخوانی می شود او را به سمت فحشا سوق می دهند این درحالی است عقل در اینجا یک مرجع معزول است و کاری از دستش بر نمی آید.چنین فردی در تخیلات خود غوطه ور بوده و به گفته دانشمندان رفتار او همانند یک معتاد است .افراد در پروژه پورنو گرافی به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند.عده ای به علت تاثیر پذیری از پروژه پورنوگرافی دچار خود ارضایی شدید شده و حتی در روابط زناشویی نمی توانند به آرامش روانی برسند ، عده ای نیز به دنبال لذت های بیشتر روابط بی حد و حصر جنسی با جنس مخالف ، هم جنس و حتی حیوانات و اشیاء روی آورده و در نهایت به خودکشی می رسند.

اهدافی که برای این پروژه در نظر گرفته شده اند به شرح زیر هستند:

حیاء زدایی در پوشش ظاهری

هر انسانی با سرمایه فطرت آفریده شده است. فطرتی که هم ناپاکی ها را می شناسد، هم پاکی ها را و قطب نمای جان او به سمت خداست اما در اثر گناهان این فطرت تحت تاثیر قرار گرفته و در مرتبه نازله قرار می گیرد.این خود انسان است که این صاحب خانه را با شهوات و هوس ها زنده به گور می کند و برای اینکه ازین انحراف در امان باشد باید تحت تعلیم وانبیاء اوصیا ء علیهم السلام خود را شکوفا کند. مسئله حیاء یک مسئله فطری است که از اول خلقت با انسان است. با این موهبت زندگی او قوام و دوام می یابد و او را از افسارگسیختگی نفس نجات می دهد و در نتیجه به کمک عقل می آید و عقل در حوزه اندیشه و انگیزه باعث تعدیل قوا و سعادت انسان می شود در حالی که اگر این حیاء از بین برود کار عقل بسیار سخت شده و شهوات فرماندهی وجود را در دست خواهند گرفت.

سال های متمادی است که مسئله حجاب ظاهری مورد توجه همگان قرار گرفته و در برخی موارد تبدیل به بحران جدی شده است و افراد متولی دغدغه ای دو چندان نسبت به این موضوع پیدا کرده اند.اما واقعا چگونه باید برای این موضوع راه حلی ارائه نمود؟

ما در اینجا قسمتی از این موضوع را کالبد شکافی و مطرح می کنیم که پروژه حیاء زدایی پوشش ظاهری ،یکی از زیر شاخه های پروژه پورنو گرافی است.سازوکار این پروژه اقناع افکار عمومی برای آزادی و حق انتخاب پوششی است که خط تراز دین برای ما مشخص کرده است و نهایت امر به تراکم تخیلات افراد و از بین رفتن روابط خانوادگی سالم می شود.شاید از خود بپرسید چگونه این امر ممکن خواهد بود؟ در پاسخ باید گفت که وقتی مرد یا زنی با پوشش نامناسب در محیط عمومی ظاهر می شود و جلوه می کند،افراد جامعه با دیدن او تصاویر ظاهری او در قوه تخیل آنها ذخیره می شود و بعدا با ترکیباتی که انجام می دهد افراد را به اعمال مختلفی سوق می دهد.این سوال پرسیده میشود که افراد چشم های خود را ببندند و نگاه نکنند! ولی آیا این امر امکان پذیر خواهد بود؟از آنجایی که انسان یک موجود اجتماعی است در جامعه حاضر شده و با دیگران تعامل می کند،آیا می شود این تعاملات را نادیده گرفت؟آیا می شود هنگام عبور از خیابان چشم ها را بست؟و...

انسان دارای ساحت بی نهایت طلبی و کمال خواهی است، برای همین در هر رده ای از رذایل یا مکارم برسد سعی می کند به مرتبه بعدی حرکت کند و متوقف نمی شود چون در این حالت آرامش روانی خود را بدست نمی آورد ، بدین صورت است که اگر در گرداب افراط در مسائل جنسی بیفتد مدام در حال ترکیب نمودن تخیلات برای رسیدن به یک ارضای نامحدود با کیفیت بالاتری نسبت قبل می باشد و این مسئله آنقدر ذهن و افکار او را مشغول می کند که مدت زمان زیادی از اوقات روزانه اش صرف این مسائل می شود.

در این پروژه که اولین گام برای رسیدن بردگی ذهنی است سعی می شود جامعه به سمت نابودی حیاء در پوشش طی کند.این پروژه،زیر شاخه های متعددی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • پروژه مدلینگ:برای تبلیغ پوشش های ظاهری،مدل های مو،لوازم آرایشی و...این پروژه همتراز مباحثی چون فشن و مد است.
  • پروژه دختر شایسته:پروژه ای که در آن براساس زیبایی های خصوصیات ظاهری افراد انتخاب شده و به مردم معرفی می شوند.

این پروژه ها در قالب فیلم های سینمایی و سریال ،انیمیشن و بازی های رایانه ای تدوین و پخش می شوند و غایت آنها تسخیر تخیلات ذهنی افراد مخاطب است،بطوری که حتی برخی پوشش های پورنو در غرب تحت عنوان طلسم مطرح می گردند و آنچنان تخیلات را درگیر میکنند که زندگی معمولی فرد را تحت الشعاع قرار میدهد.

حیا زدایی در رفتار

پس از پروژه حیاء زدایی در پوشش به پروژه حیاء زدایی در رفتار می رسیم.رفتار انسانی گستره وسیعی دارد که در محدوده تعاملات انسانی مانند صحبت کردن،نگاه کردن،نحوه راه رفتن و...قرار می گیرند.این رفتار طوری در پروژه های مختلف مانند مدلینگ و دختر شایسته مهندسی می شود که تحریک شدید مخاطب را در بر داشته و در اوقات دیگر تخیلات او را دچار بحران ویژه ای می کند و فرد برای آرامش این برانگیختگی مجبور می شود دچار انحرافات اخلاقی شود و طبق معمول کسی که شهوت و هوای نفسش امیر وجود او باشند، عقلانی زندگی نخواهد کرد و مانند یک فرد معتاد ، دائماً به دنبال ارضای خود و بدست آوردن آرامش است.

پروژه ای دیگری که در اینجا مطرح می گردد حیاء زدایی در افکار و ذهن است که آن هم در اجرای پروژه های قبل به طور طبیعی ایجاد می شود، زیرا کسی که درگیر تخیلات است در بازخوانی تصاویر و خاطرات حیاء را کنار گذاشته و افکار زشت و ناپاکی را تصویر میکند.

آثار مخرب پورنو گرافی

وقتی مراحل و پروژه های مذکور ادامه پیدا کند مسائل جنسی در جامعه به شدت بی پرده خواهد شد و عواقب زیر را در پی خواهد داشت:

  • اشباع مباحث جنسی در جامعه و روی آوردن افراد به تنوعات خاص در حوزه جنسی مانند همجسنگرایی،حیوان گرایی و اشیاء گرایی
  • خیانت های جنسی
  • نابودی بنیان خانواده و خلاء احساسات عاطفی مبتنی بر اعتماد
  • کاهش شدید نرخ تولد
  • بلوغ زود رس برای کودکان
  • تخیل گرایی و کاهش نیروی کار متخصص
  • افزایش سقط جنین و مشکلات روانی آن
  • افزایش جمعیت فرزندان نامشروع
  • افزایش خانواده های تک سرپرستی
  • افزایش خشونت های جنسی علیه زنان
  • تبدیل شدن زنان به کالای جنسی
  • گسترش فرقه های ضاله
  • افزایش خود کشی

شاید خیلی از افراد جوامع این تاثیرات را قبول نداشته و یا جدی نمی گیرند، اما اگر پای صحبت های یکی از بازیگران فیلم های پورنو بنشینند متوجه وخامت اوضاع خواهند شد.بازیگران پورنو علاوه بر مشکلات مالی، با مشکلات عاطفی هم دست به گریبان اند تا ، می گانیکی از ستارگان پورنو می‌گوید: شاید برای میلیون‌ها نفر از طرفداران فیلم‌های پورنو، زندگی ستارگان این فیلم‌ها رویایی باشد. هفته‌ای ۵ یا ۶ بار با زنان زیبا همخوابه شوید و در ازایش پول هم بگیرید. اما اینکه آمیزش جنسی تحت فرمان کارگردان و زیر نور فیلمبرداری و دوربین های متعدد کار هر کسی نیست. حداقل کاری نیست که هر کسی بتواند با داشتن یک رابطه عاطفی، به راحتی و بدون شرمندگی انجام دهند.وی که در چهار سال گذشته تنها و مجرد بوده معتقد است: «این طبیعی نیست از کسی که دوستش دارید خداحافظی کنید برای اینکه بروید سر کار و با کسی همخوابه شوید که دوستش ندارید.» او در مورد شرایط زن مورد علاقه خودش می‌گوید: فداکار، مهربان و کسی که دلش بخواهد بچه‌دار شود. راستش، در صنعت پورونوگرافی نمی‌توانم چنین کسی را پیدا کنم.

ملکه عفت یکی از حالات نفسانی است که طبق روایات فرد عفیف نزدیک است که فرشته ای از فرشتگان الهی شود.عفت زمانی حاصل می شود که قوه شهوات در حد اعتدال تامین شوند.با این همه تفاسیر هر انسان عاقلی ترجیح می دهد که یک رابطه سالم جنسی همراه با احساسات عاطفی و مورد اعتماد و در نهایت فرزندی از صالحان داشته باشد.لذتی که در آغوش گرفتن فرزند حلال زاده است در روابط جنسی نامحدود حرام با زنان زیبا روی نیست.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
امین رومانو

نظرات  (۱)

زندگی بدون سکس هم نمیشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی